Ana Sayfa > Okulumuz Hakkında

Çayeli Anadolu Lisesi

Telefon : 464 532 50 47
Belgegeçer : 464 532 50 46
Eposta Göndermek için tıklayınız
WEB https://cayelianadolulisesi.meb.k12.tr
Adres : Yenipazar Mahallesi S.Sabit İSHAKOĞLU Caddesi No.61 Çayeli/RİZE
VİZYON : Tüm potansiyellerini bütüncül bir yaklaşımla hayat için kullanan, bilim ve teknolojinin farkında olan, değişim ve gelişime açık, öğrenmeyi temel ihtiyaç kabul eden, değerlerini yaşayan ve yaşatan hoşgörü sahibi, farklılıkları zenginlik kabul eden, yüksek moral değerlere sahip, kendine güvenen, katılımcı, kendini sorgulayan, etkili ve nitelikli, çağdaş, demokratik, insan haklarına saygılı ve laik bireyler yetiştirmektir.
MİSYON : Atatürk ilke ve inkılâplarıyla Atatürk milliyetçiliğine bağlı Atatürkçü düşünce sistemini davranış haline getiren ve özümseyen, ülkesine ve insanlığa bağlılık duygusu gelişmiş milli ve manevi değerlerine bağlı, vatanını milletini seven gençler yetiştirmektir. Bu ilkeden hareketle biz; Milli Eğitim Temel Kanununda belirtilen hedeflere uygun eğitim öğretim vererek okuyan, düşünen, sorgulayan bireyler yetiştirmek için paydaşlarıyla bütünleşmiş katılımcı ve kaliteli eğitim öğretim veren bir kurum olmak için varız.
BAŞARILAR :

Öğretmen :27
Öğrenci :296
Derslik :13
Çok Amaçlı Salon :2
Spor Salonu :1
Biyoloji Laboratuvarı :1
BT Sınıfı :1
Müzik Sınıfı :1
Resim Sınıfı :1
Kütüphane :1
Kütüphane Kitap Sayısı :1400
Yemekhane :1
Öğretim Şekli :Normal- Gündüzlü
Saatler : 08:20 15:30
Bağlantı : Yok
Yabancı Dil :
Isınma : Merkezi Sistem
Servis :
Ulaşım : İlçe merkezinde
Yerleşim Yeri : Yenipazar Mahallesi S.Sabit İSHAKOĞLU Caddesi No:61 Çayeli/RİZE
İl /İlçe Merkezine Uzaklık : İL MERKEZİNE 18 KM İLÇE MERKEZİNE 1 KM
Kontenjan Bilgileri : 68
Okulun Sınav Başarı Durumu : Tyt-Ayt Başarısı %75
Sınavala Öğrenci Yerleştirme Yüzdesi : %60
Sportif Etkinlikler : Futbol, voleybol, masa tenisi, satranç, bilek güreşi, wuchu sanda, güreş
Bilimsel Etkinlikler :
Proje Çalışmaları : RENK Projesi, Başarı için Tam Destek Projesi Birlikte Mutlu Yarınlara Projesi
Yazdır :